петък, 7 юни 2019 г.

VW Bora 1.9TDI 110hp - When the oil comes out of the exhaust

  • A problem came when a smoky curtain was formed behind the car, got the car on the lift and we immediately saw the problem.
Проблема дошъл когато зад колата се е получила димна завеса, качихме колата на подемник и веднага видяхме проблема 
  • I did not see the engine code, but such a problem comes only from the turbo
Не видях кода на мотора, но такъв проблем идва само от турбото



  • Remove the air duct from the air filter to the cold part of the turbo
Демонтираме въздуховода от въздушния филтър до студената част на турбото

  • We dismantle the exhaust pipes from the warm part ot the turbo, the plate holding the turbo for the block, the shield of the half-axle and the tube that goes from the exhaust manifold to the EGR. 
Демонтираме тръбите на ауспуха от топлата част на турбото, планката която държи турбото за блока, щита на полуоската и тръбата кото отива от изпускателния колектор до ЕГР
  • Also develop the pipe that lubricatesthe turbo as well as the hose that goes to the crankcase, then we develop the exhaust manifold by making sure we do not lose any of the washer on the nuts.
Развиваме и тръбата която смазва турбото, както и маркуча който отива в картера, после развиваме изпускателния колектор като внимаваме да не изгубим някой от шайбите на гайките.
  • I personally pull out the turbo as the half-axle is up and here`s our turbo on the table. (then tighten the bolts on the half-axle with 40 - 45Nm)
Аз лично изваждам турбото като развия полуоската и ето нашето турбо на масата. (после стягаме болтовете на полуоската с 40-45Nm)
  • Here is the gap ot the turbo
Ето го и луфта на турото
                                      
  • First remove the actuator, the bolts , everything mark with rasp and get to the middle part 

Първо демонтираме акуатора, болтовете, всичко си бележим с пила и нещо подобно и стигаме до средната част

  • Surprise, the blade fell right :D dissasemble everything
Изненада, лопатката направо падна :D разглобяваме вече абсолютно всичко
  • We take a new middle part, wash everything, the geometry was in good condition.
Взимаме нова средна част, измиваме всичко, геометрията в случая беше в добро състояние
  • Here`s the end result
Ето го крайния резултат
  • Follows the degreasing of the entire exhaust system as well as the intercooler and all the pipes to get it all right.
Следва изчистване с обезмаслител на цялата изпускателна система, както и интеркулера и всичко тръби за да е всичко както трябва. 
  • Finally we assemble everything as we have dismantled it. This is for today, tommorow more. :D
Накрая си сглобяваме всичко както сме го разглобили. Това е за днес утре повече :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Mitsubishi Outlander 2.4 timing belt and water pump - смяна ангренажен ремък и водна помпа

Now I'll show you how to change your timing belt yourself. Сега ще ви покажа как да си смените ангренажния ремък сами. The vie...