вторник, 11 юни 2019 г.

Peugeot 207 Water radiator change - воден радиатор


  • Hello today i will show you a change of the water radiator of the car from the title.

Здравейте днес ще ви покажа смяна на воден радиатор на колата от заглавието.

  • The reason for changing the radiator is corrosion.
Причината за смяната на радиатора е корозията.

  • Here i have disassembled the front cover of battery and the air duct to the air filter.

Тук съм демонтирал предния капак на акумулатора и въздуховода до въздушния филтър.

  • We are under the car and we dismantle the hose clamp after the thermostat.

Вече сме под колата и демонтираме скобата на водия маркуч след термостата.

  • Excuse for the pucture, this hose is in the bottom right corner, the two plastics dissolve aand pulls out to remove it.

Извинявайте за снимката, този маркуч стой в десния долен ъгъл, разтварят се двете пластмаси и се дърпа навън за да се демонтира.

  • Unplug the fan cables.

Откачаме буксата на перката.

  • I also dismantle a water hose at the top of the radiator.

Демонтирамe и водия маркуч отгоре на радиатора.

  • Remove and others cables that are on the cooling fan body.

Демонтирамe и другите кабели който са на корпуса на перката за охлаждане.

  • Remove the cooling fan screws two torx 20 and pull it upwards.

Демонтираме винтовете на перката за охлаждане 2бр торс 20 и я издърпваме нагоре.

  • That all we`ve remove to now.

Това е всичко което сме демонтирали до момента.

  • Here we have already reached our target.

Тук вече сме стигнали до нашата цел.

  • With a screwdriver, push in the top bushing so that we can remove the radiator.

С отвертка натискаме навътре горните тампони за да може да демонтираме радиатора.


  • Compare the two radiators for differences.

Сравняваме двата радиатора за разлики.

  • Here we understand that there is a difference in their thickness, we do not measure the new radiator anywhere and if we do not see the problem we mount it, in my case it`s all six+.

Тук разбираме че има разлика в дебелината им, мерим да не опира новия радиатор някъде и ако не виждаме проблем го монтираме, в моя случай всичко е шест+.

  • Put everything back in place, pouring back the antifreeze that has expired and bleed out.

Връщаме всичко по местата си, наливаме обратно антифриза който е изтекъл и обезвъздушаваме. 


  • Wait to turn on the fan and turn off the car, wait for it to cool off and add antifreee if needed. That`s for now, i hope you were interesting.

Изчакваме да включи перката и гасим колата, изчакваме да изтине и доливаме антифриз ако има нужда. Това е за сега, надявам се да ви е било интересно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Mitsubishi Outlander 2.4 timing belt and water pump - смяна ангренажен ремък и водна помпа

Now I'll show you how to change your timing belt yourself. Сега ще ви покажа как да си смените ангренажния ремък сами. The vie...