неделя, 23 юни 2019 г.

Peugeot 807 rear brake ploblem (SOLVED) - проблем със задни спирачки.


  • Hi time is for a new challenge with the Peugeot 807, the rear wheel holds.

Здравейте време е за ново предизвикателство с Peugeot 807, задното колело задържа.

  • Unmount the rear tires.

Демонтирам задните гуми.

  • Oh yeah, the left brake disk is like a newspaper, I put the picture for comparison.

Оооо изненада, левия спирачен диск е като вестник, сложих снимката за сравнение.

  • I start with an external view of the brake caliper.

Започвам с външен оглед на спирачния апарат.

  • Visually I can not see anything, so I'm starting to dismount a brake caliper. I start by removing the handbrake cable.

Визуално не виждам нищо затова започвам да демонтирам спирачния апарат.Започвам с откачането на жилото за ръчната спирачка.

  • With 13mm and 15mm wrenches, we remove the Brake Caliper.

Със 13мм гаечен ключ отвиваме спирачния апарат и ако има нужда държим контра с 15мм ключ.

  • And here's her second surprise piston boot ripped.

И ето я втората изненада маншона на буталото разкъсан.

  • Now the fun part begins, I start by removing the brake pipe from the calliper.

Сега започва забавната част, започвам с развиването на спирачната тръба от апарата.

  • We also dismantle the support.

Демонтираме и супорта.

  • Tighten and brake fluid does not run brake fluid.

Затапвам и спирачната тръба да не тече спирачна течност.

  • We have now come to dismantling the brake disc, developing the bolt holding it.

Вече стигнахме до демонтирането на спирачния диск, развиваме болта който го държи.

  • I started the procedure and on the other side, o0о0ооо third surprise ......

Започнах процедурата и от другата страна, о0о0ооо трета изненада......

  • Here I've dismantled everything and compared it to the new parts.

Тук съм демонтирал вече всичко и го сравнявам с новите части.

  • Unscrew piston calliper and remove it to change boot and seal.

Развъртаме буталото на апарата и го изваждаме, за да сменим маншона и уплътнението.


  • We do the same procedure for the other calliper.

Правим същата процедура и на другия апарат.

  • I mount everything new and here's the result, I have two recycled brake callipers :)

Монтирам всичко ново и ето резултата, имам два рециклирани спирачни апарати :)

  • Now for the brake discs, so the hub appears when the disc is dismantled.

Сега за дисковете, така изглежда главината след като е демонтиран диска.

  • This is how the hub appears after a wire brush has gone through it :D

Така изглежда главината след като телена четка е минала през нея :D

  • Before installing the new brake disc, lubricate the hub with kupfer paste.

Преди да монтирам новия диск мажа главината с медна паста.

  • I now mount the brake disc and calliper respectively.

Mонтирам вече спирачния диск и съответно апарата на мястото им.



  • Install the brake pipe, put the hand brake cable.

Монтирам на спирачната тръбичка, слагаме и жилото на ръчната спирачна.

  • It's time to split up, but before that, let's not forget that the braking system has to bleed, we call someone to press the brake as we pull out all the air from the system :)

Дойде време да се разделим, но преди това нека незабравяме че спирачната система трябва да се обезвъздуши, викаме някой да натиска спирачката докато изкараме целия въздух от системата от пробката :) 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Mitsubishi Outlander 2.4 timing belt and water pump - смяна ангренажен ремък и водна помпа

Now I'll show you how to change your timing belt yourself. Сега ще ви покажа как да си смените ангренажния ремък сами. The vie...