- Hello, I will show you how to service the front brakes of your S - Class.
Здравейте сега ще ви покажа как да си обслужите предните спирачки на вашата S - класа.
- I disassemble the tires. With a hammer, we remove the callipers' pins.
Демонтирам предните гуми и избиваме щифовете на спирачните апарати.
- With screwdrivers, we put the four calipers pistons, pressing the pads on them.
С отвертки прибираме четирите бутала на апарата, като натискаме накладките към тях.
- Pull the pads back.
Издърпваме накладките назад.
- I undo the two bolts of a support to dismantle it.
Развивам двата болта на супорта за да го демонтирам.
- Now I develop the bolt holding the disk itself.
Сега развивам болта който държи самия диск.
- When I remove the disc I clean the hub with a wire brush and sandpaper.
Когато демонтирам диска почиствам главината с телена четка и шкурка.
- What I will show you is not required, but because of the fact that I have the available equipment I measure the hub with a clock. The check is made to ensure that no new discs are distorted. I mount the clock and turn the hub clockwise. Allows 0.05mm - 0.06mm.
Това което ще ви покажа не е задължително, но поради причината че аз имам наличната апаратура измервам главината с часовник. Проверката се прави за не се изкривят новите дискове. Монтирам часовника и завъртаме главината по часовниковата стрелка. Допуска е 0.05мм - 0.06мм.
- Now I smear hub with copper paste.
Сега намазвам главината с медна паста.
- I clean the new discs with brake cleaner.
Почиствам новите дискове с обезмаслител.
- We mount the new disc and brake pads and fasten them with the pins.
Монтираме новия диск и накладките и ги закопчавам с щифтовете.
- If desired, we can repeat the procedure with the clock.
По желание можем да повторим процедурата с часовника.
- The procedure on the other side is absolutely the same but I also have a pad wear sensor. I plug the cable into the socket it's :)
Процедурата от другата страна е абсолютно същата само че там имам и сензор за износване на накладките. Включвам кабела в буксата това е :)
- Thanks for your time. I wish you all the best.
Благодаря за отделеното време. Всичко добро ви желая.
Няма коментари:
Публикуване на коментар