вторник, 25 юни 2019 г.

Mercedes Benz S 320 4 matic w221 - front brake disc and pads change - смяна дискове и накладки.


  • Hello, I will show you how to service the front brakes of your S - Class.

Здравейте сега ще ви покажа как да си обслужите предните спирачки на вашата S - класа.

  • I disassemble the tires. With a hammer, we remove the callipers' pins.

Демонтирам предните гуми и избиваме щифовете на спирачните апарати.


  • With screwdrivers, we put the four calipers pistons, pressing the pads on them.

С отвертки прибираме четирите бутала на апарата, като натискаме накладките към тях.


  • Pull the pads back.

Издърпваме накладките назад.

  • I undo the two bolts of a support to dismantle it.

Развивам двата болта на супорта за да го демонтирам.

  • Now I develop the bolt holding the disk itself.

Сега развивам болта който държи самия диск.

  • When I remove the disc I clean the hub with a wire brush and sandpaper.

Когато демонтирам диска почиствам главината с телена четка и шкурка.


  • What I will show you is not required, but because of the fact that I have the available equipment I measure the hub with a clock. The check is made to ensure that no new discs are distorted. I mount the clock and turn the hub clockwise. Allows 0.05mm - 0.06mm.

Това което ще ви покажа не е задължително, но поради причината че аз имам наличната апаратура измервам главината с часовник. Проверката се прави за не се изкривят новите дискове. Монтирам часовника и завъртаме главината по часовниковата стрелка. Допуска е 0.05мм - 0.06мм.

  • Now I smear hub with copper paste.

Сега намазвам главината с медна паста.

  • I clean the new discs with brake cleaner.

Почиствам новите дискове с обезмаслител.

  • We mount the new disc and brake pads and fasten them with the pins.

Монтираме новия диск и накладките и ги закопчавам с щифтовете.

  • If desired, we can repeat the procedure with the clock.

По желание можем да повторим процедурата с часовника.

  • The procedure on the other side is absolutely the same but I also have a pad wear sensor. I plug the cable into the socket it's :)

Процедурата от другата страна е абсолютно същата само че там имам и сензор за износване на накладките. Включвам кабела в буксата това е :) 

  • Thanks for your time. I wish you all the best.

Благодаря за отделеното време. Всичко добро ви желая. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Mitsubishi Outlander 2.4 timing belt and water pump - смяна ангренажен ремък и водна помпа

Now I'll show you how to change your timing belt yourself. Сега ще ви покажа как да си смените ангренажния ремък сами. The vie...