неделя, 23 юни 2019 г.

Mercedes benz ML 400 W163 - Gearbox and Engine Oils change - смяна масло двигател и скорости


  • Hello, I will now show you the change engine i gearbox oil of the car from the title.

Здравейте сега ще ви покажа смяна на маслата на двигателя и скоростите на колата от заглавието.

  • This is the view when pick up the front hood.

Това е гледката когато вдигнем предния капак.

  • Here I've described the filters in the engine.

Тук на снимката съм описал филтрите при двигателя.

  • Here in this wonderful place of Mercedes have mounted the plug ....

Тук на това прекрасно място от Мерцедес са монтирали пробката....


  • For easier access, develop the bolts of this tube.

За по лесен достъп развивам болтовете на тази тръба.

  • With a 19mm wrench, develop the plug.

С гаечен ключ 19мм развивам пробката.

  • Then we pour everything with motor oil, but after draining the oil, we clean up everything.

След това оливаме всичко с двигателно масло, но след като източим маслото изчистваме до блясък всичко..

  • Plug the plug back and replace the oil filter by replacing the seal (we must smear it with new oil) and put it back in place.

Завивам пробката обратно и сменям масления филтър сменяме му уплътнението (като задължително го мажем с нова масло) и го връщаме на мястото му.

  • Order the fuel filter, remove the two hose clamps and loosen the bolt to easily pull the filter.I remove it and mount the new one.

Дойде ред на горивния филтър, премахваме двете скоби на маркучите и разхлабваме болта за да изкараме лесно филтъра.Изваждам го и монтирам новия.

  • Unfold the air filter clamp and unlock the pins, replace the air filter.

Развивам скобата на въздушния филтър и откопчавам копките, сменяме въздушния филтър.

  • Pour the new oil, turn the cap (item 710): D and the engine oil is ready.

Наливаме новото масло, завиваме капачката (елемент 710) :D и с моторното масло сме готови.


  • Now I start by changing the gearbox oil. Dismantle the cover under a gearbox.

Сега започвам със смяната на маслото на скоростната кутия. Демонтирам кората под скоростна кутия.

  • This is the unique view under cover.

Това е уникалната гледка под кората.
  • Unscrew the plug and collect the oil in a clean container.

Развиваме пробката и в чист съд събираме маслото.

  • I undo the six screws on the crankcase and remove it, the filter is shown.

Развивам шесте болта на картера и го сваляме, на скоростната кутия остава филтъра.

  • These are the new parts.

Това са новите части.

  • I wash to perfection the crankcase and magnet in the crankcase. I mount the new gasket and put the crankcase back in place.

Измивам до съвършенство картера и магнита в картера. Монтирам новото уплътнение и връщаме картера на мястото му.

  • To drain more oil, introduce air into the system and unwind the return oil nozzle. 

За да източим повече масло вкарвам въздух в системата и отвивам щуцера за обратното масло.

  • I gathered 6.5 liters of oil, so I pour so much new.

Аз събрах 6,5 литра масло затова наливам пак толкова ново.


  • We start the engine with the gears and if we have a coil, we measure the oil level ON THE STARTED VEHICLE AND PARKING POSITION SHIFTER.

Стартираме двигателя изреждаме скоростите и ако имаме щека мерим нивото на маслото ПРИ СТАРТИРАН АВТОМОБИЛ И СКОРОСТНИЯ ЛОСТ НА ПОЗИЦИЯ ПАРКИНГ.

  • This is for now I hope you have been useful.

Това е за сега дано да съм ви бил полезен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Mitsubishi Outlander 2.4 timing belt and water pump - смяна ангренажен ремък и водна помпа

Now I'll show you how to change your timing belt yourself. Сега ще ви покажа как да си смените ангренажния ремък сами. The vie...