неделя, 9 юни 2019 г.

Upgrade Brakes BMW e36 320 (plug and play), ъпгрейд спирачки


  • First of all , we have to buy brake disc, brake pads and of course brake calipers (second hand or new)
Преди всичко трябва да се снабдим с дискове, накладки и спирачни апарати

  • In my case i replace discs with a diameter of 286mm and thickness of 22mm with a 325mm and thickness 25mm, there is also a difference in braking calipers, the original 320i have a piston diameter of 54mm and the new ones have a piston diameter 56mm from 330Ci and a new brake pads from 330Ci 
В моя случай заменям дискове с диаметър 286мм и дебелина 22мм с такива с диаметър 325мм и дебелина 25мм, разлика има и в спирачните апарати, оригиналните са с диаметър на буталото 54мм а тези който слагам са с диаметър 56мм от 330Ci и нови накладки от 330Ci



  • We start dismantling, first remove a spring that pushes the pads to not knock, and then dismantle straight 18mm bolts holding support to the scraper, unscrew the hose on which the brake fluid flows
Започваме от демонтажа, първо демонтираме пружината която натиска накладките да не чукат, после демонтираме направо 18мм болтове който държат супорта към шенкела, отвиваме и маркуча по който тече спирачна течност
  • We also develop the bolt that holds the hub disc and remove the disc, before installing new disc clean the hub perfectly, i personally then smear it with copper paste. Mount the new disc

Развиваме и болта който държи диска за главината и демонтираме диска, преди да монтираме новия диск почистваме главината перфектно, аз лично след това я намазвам с медна паста. Монтираме новия диск.



  • I mount the support with 18mm bolts
Монтираме супорта с 18мм болтове

  • I also install the brake hose, brake pads and put brake calipers in place and tighten it
Монтирамe също и маркуча за спирачната течност, накладките и слагам апарата на мястото му и го стягаме

  • Put the spring on the pads and we are ready ti bleed
Слагаме и пружината на накладките и сме готови да обезвъздушаваме

  • We call someone to depress the brake pedal and bleed off the vent, do not forget 300-400kilometers brakes will be not 100% effective. The proceduce as a whole is not complicated. Plug and play. It was until next time.
Викаме някой да натиска педала на спирачките и от пробката обезвъздушаваме, незабравяйте първите 300 400км спирачките няма да са ефективни на 100 процента. Процедурате като цяло не е сложна. Това беше до следващия път :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Mitsubishi Outlander 2.4 timing belt and water pump - смяна ангренажен ремък и водна помпа

Now I'll show you how to change your timing belt yourself. Сега ще ви покажа как да си смените ангренажния ремък сами. The vie...