петък, 7 юни 2019 г.

Nissan YD22ETI (YD22DTI) engine knock and black smoke


  • At an acceleration of 1500 to 2500 revs, the engine knock and smocking black smoke, after cheking the nozzles in an authorized workshop it turned out to have a spraying switch, after change the problem disappeared. Now i will describe the procedure for the assembly of the nozzles.
При ускорение от 1500 до 2500 оборота, двигателя чукаше и пушеше черен дим, след проверка на дюзите в оторизиран сервиз се оказа че има разпръсквач, след смяната проблема изчезна. Сега ще ви покажа роцедурата по сглобяването на дюзите.

  • All this in the picture is necessary to get it to have no problems after assembling, these are the nozzle washers, gasket nozzle, seal o-ring nozzle, the original numbers are on the picture.
Всичко това от снимката е необходимо да си го набавим за да нямам проблеми след сглобяването, това са подложните шайби на дюзите, дефтунги за обратната нафта, опръстените на дюзите, оригиналните номера ги има на снимката.
  • These are the nozzles themselvs after i`ve taken them from the workshop
Това са самите дюзи след като съм ги взел от сервиза
  • The place where the washers nozzle are placed must be perfectly clean to allow the nozzle to press properly and no copression after it.
Mястото където се слагат подложните шайби трябва да е перфектно изчистено за да може дюзата да натиска както трябва и да няма компресия след нея.
  • We had already removed the nozzles, i decidedto measure the gap of the valves clearence, i also regulated them with handy materials i mean a micrometer where there is no wat to swap the sweatshers rubbing with sandpaper on a smooth surface.
И без това бяхме свалили дюзите реших да премеря и хлабината на клапаните, регулирах и тях с подръчни материали. С подръчни материали имам предвид микромер където няма как да се разменят пуловете яко търкане със шкурка на някаква гладка повърхност.
  • I like removing something to wash it before assembling it back and so here everything is assembled, the nozzles tighten them by 33Nm respectively the reverse diesel 23Nm.
Аз обичам като свалям нещо да го мия преди да го сглобя обратно и така тук вече всичко е сглобенно, вилките на дюзите ги стегнах съответно с 33Nm а обратната нафта с 23Nm.
  • It remains to mount the valve cover, the nozzle pipes and cables, intercooler. The procedure is not difficult in general. Greetings to the next time :) 
Остана да монтираме капака на клапаните, тръбите и кабелите на дюзите, интеркулера. Процедурата не е трудна като цяло. Поздрави и до следващия път


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Mitsubishi Outlander 2.4 timing belt and water pump - смяна ангренажен ремък и водна помпа

Now I'll show you how to change your timing belt yourself. Сега ще ви покажа как да си смените ангренажния ремък сами. The vie...