неделя, 9 юни 2019 г.

Volkswagen Touran 1.9TDI PD AVQ timing belt change - смяна ангренажен ремък


  • Hello, it`s time to change to Volkswagen timing belt, this time Touran

Здравейте дойде време за смяна на ангренажен ремък на Volkswagen този път Touran

  • So it looks under the hood

Така изглежда под предния капак

  • We start by removing the decorative cover on the engine.

Започваме със свалянето на декоративния капак върху двигателя.

  • Disassemble the expansion vessel hose, the fuel filter hose an the tube to EGR.

Демонтираме маркуча на разширителния съд, маркучите на горивния филтър и маркуча до ЕГР.

  • Remove the left tire, wheel well and cover under the engine.

Демонтираме лявата гума, подкалника и кората под двигателя.

  • We support the engine with something.

Подпираме двигателя с нещо.

  • We lock a drive belt tensioner with a diameter of 6mm by streching with a 16mm spanner. Unmount drive belt.

Блокираме обтегача на пистовия ремък с нещо с диаметър 6мм като обтягаме с гаечен ключ 16мм. Демонтираме пистовия ремък.

  • Remove the engine bushing.

Демонтираме тампона на двигателя.

  • Dismantling the crankshaft pulley and the lower covers of the timing belt.

Демонтираме демпфертната шайба и долните капаци на ангренажа.

  • Rotate the engine while we drive it to the scars and lock the two shafts with the instruments or mark them with a marker.

Завъртаме двигателя докато го докараме на ориналните белези и заключваме двата вала с инстументите или ги бележим с маркер.

  • We develop all three camshaft bolts so we can easy remove and mount the timing belt.

Развиваме и трите болта на разпределителния вал за може по лесно да демонтираме и монтираме ангренажа.

  • In the meantime unwind the antifreeze plug located in the lower left corner of the water radiator.

Междувременно развъртаме пробката на антифриза която се намира в долния ляв ъгъл на водния радиатор.

  • Remove the tensioner of timing belt, the idler and the water pump,here are the new parts, then mount the others and tighten the tension roller until the small arrow reaches the small slit, tighten the tensioner by 25Nm, tighten the three 25Nm camshafts bolts and all the parts on the reverse.

Демонтираме обтегача на ангренажа, паразитната ролка и водната помпа, ето ги и новите части, след това монтираме новите и опъване обтяжната ролка докато малката стрелка стигне малката цепка, стягате обтегача с 25Nm, стягате и трите болта на разпределителния вал с 25Nm и всички части по обратния път.



  • I hope even though my English is bad to understand what i mean. :) Till next time

Надявам се въпреки, че английския ми е зле да сте разбрали какво съм имал предвид. :) До другия път

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Mitsubishi Outlander 2.4 timing belt and water pump - смяна ангренажен ремък и водна помпа

Now I'll show you how to change your timing belt yourself. Сега ще ви покажа как да си смените ангренажния ремък сами. The vie...