петък, 7 юни 2019 г.

Seat Ibiza 1.0 AER timing belt change - смяна ангренажен ремък


  • Hello, i will now show you step by step change car timing belt from the title
Здравейте сега ще ви покажа стъпка по стъпка смяна на ангренажен ремък на колата от заглавието 

  • We begin by dismantling the air duct to the air filter
Започваме от демонтирането на въздуховода до въздушния филтър

  • Also remove the upper cover ot the timing belt
Сваляме и горния капак на ангренажа

  • We also remove the right tire, drive belt, cranckshaft pulley and lower cover
Демонтираме дясната гума, подкалника, пистовия ремък, шайбата на коляновия вал и долния капак на ангренажа

  • We bring the two shafts to their scars
Докарваме двата вала на белезите им
  • The cranckshaft sprocket has a bevelled tooth that is different from the orders
Зъбното колело на воляновия вал има скосен зъб което е различно от другите


  • I personally drop the camshaft sprocket so as not to bend the plastic cover that is on the water pump, thus checking the condition of the sealing.
Аз лично свалям и зъбното колело на разпределителния вал за да не огъвам пластмасовия капак който е върху водната помпа, по този начин проверяваме и състоянието на семеринга
  • Once we`ve removed everything from this picture, we proceed to dismantle the water pump and clean with sandpaper underneath it to assemble the new one, preventatively change and seal
Когато сме демотирали всичко от тази снимка, преминаваме към свалянето на водната помпа и почистването след нея с шкурка за да монтираме новата, превантивно смених и семеринга.

  • Here are the new parts
Тук са новите части

  • Mount everything in place
Монтирате всичко по местата си 

  • Camshaft gear tightens 70Nm, strech the tensioner until the small arrow reaches the small gap, because of the corner of the camera does not look like i did it right but you will find out what i mean. Streches with the imbus 6 clockwise and tightens 23Nm. Make  two turs of the engine by handand if the marks match you are ready.
Колелото на разоределителния вал го стягате с 70Nm, опъвате обтегача докато малката стрелка не стигне малката пролука, заради ъгъла на камерата при мен не изглежда, че стм ги направил както трябва, но ще разерете какво имам предвид. Опъва се с лимбус 6  (имбус 6) по часовниковата стрелка и стягате с 23Nm. Правите два оборота на двигателя и ако белезите си съвпадат сте готови.

  • Assemble everything that we`ve dismantled as tired, covers, and bleed the cooling system.
Монтираме всичко което сме демонтирали като гуми, капаци и обезвъздушаваме охладителната система.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Mitsubishi Outlander 2.4 timing belt and water pump - смяна ангренажен ремък и водна помпа

Now I'll show you how to change your timing belt yourself. Сега ще ви покажа как да си смените ангренажния ремък сами. The vie...