неделя, 9 юни 2019 г.

Volkswagen sharan 1.9TDI PD AUY timing belt change, смяна ангренажен ремък


  • Hello today, i will show you the timng belt change of the cardescribed in the title.
Здравейте днес ще ви покажа смяна на ангренажен ремък на колата описана в заглавието.

  • That`s all the beauty by lifting the front bonet.

Това е цялата красота като вдигнем предния капак.

  • Remove the cover above and below the engine, the air filter box, the flowmeter, the left tire and the top timing belt cover.

Демонтираме кората над и под двигателя, кутията на въздушния филтър, дебитомера, ДЯСНАТА гума и горния капак на ангренажа.



  • I support something with the engine.

Подпираме с нещо двигателя.

  • Dismantle the engine bushing

Демонтираме тампона на двигателя.

  • I lock the drive belt tensioner with a tool with a diameter of 5-6mm and 16mm spanner and then remove it. Disassemble and drive belt.

Заключвам обтегача на пистовия ремък със някакъв инструмент с диаметър 5-6мм и гаечен ключ 16мм, след която го демонтираме. Сваляме и пистовия ремък.

  • Remove lower covers of the timing belt with a 10mm socket and crankshaft pulley.

Демонтираме долните капаци на ангренажа с 10мм камак и демферната шайба която е с имбус 6мм.

  • Bring the two shafts of the original scars and lock them with their tools. Or mark them with a marker.

Докарваме двата вала на оригиналните белези и ги заключваме с инструментите им. Или ги бележим с маркер. 


  • Develop a timing belt tensioner with a 13mm socket and remove the belt.

Развиваме обтегача на ангренажа с 13мм камак и демонтираме ремъка.

  • These are the new parts.

Това са новите части.

  • When installing the new rolls, i use a treadlocker (glue), tighten the idler by 25Nm.

Когато монтирам новите ролки ползвам осигурител за резби (лепило), стягаме паразитната ролка с 25Nm.

  • The tensioner roller is pulled clockwise until small arrow reaches the small slit and tightens by 25-28Nm.

Обтяжната ролка се опъва по часовниковата стрелка докато малката стрелка достигне малката цепка и стягаме с 25-28Nm.

  • These are the tools i use to engagethis engine, for easier mouting of the belt, unscrew the three bolts on the camshaft gear, but only when it is fixed with the tool then tighten 25Nm. Then everything backwards like every time.

Това са инструментите който ползвам за зацепване на този двигател, за по лесното монтиране на ремъка развивам 3те болта на зъбното колело на разпределителния вал, но само когато то е фиксирано с инструмента, после се стягат с 25Nm. След това всичко наобратно както всеки път. 

  • This is from me. Greetings.

Това е от мен. Поздрави.

2 коментара:

  1. Всичко добре, ама си поправи това със свалянето на гумата. Сваляш дясната гума, а не лявата. Колата има една лява и една дясна страна ;) от където и да го погледнеш сваляш предна дясна гума.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да така е прав сте. Виновен съм. Предна дясна е, грешката е моя. Поправям я .

      Изтриване

Mitsubishi Outlander 2.4 timing belt and water pump - смяна ангренажен ремък и водна помпа

Now I'll show you how to change your timing belt yourself. Сега ще ви покажа как да си смените ангренажния ремък сами. The vie...